Blogglista

Tänkte att jag skulle svara på en blogglista, passar bra då jag inte har så mycket bloggmotivation.
 
1. Hur gammal är du? 17 bast
2. Hur gammal känner du dig? 17
3. Vad har du gjort i dag? Nördat VM
4. Vilken film såg du senast? As above, so below
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Vinter, älskar snö, åka snowboard och skidor, hockey och mycket mer. 
6. Är du besatt av någonting? Choklad och pussar
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Typical vardagsrum
8. Nämn två saker som man kanske inte vet om dig? Jag är väldigt vig, jag kände mig mobbad under min barndom
9. När vaknade du i dag? 9 typ
10. Vilken är din favorithögtid? Julafton. Hela familjen samlas, go mat och underbar stämning
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vakna upp bredvid Alexander och sen spendera dagen med varann 
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? San Francisco
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kina, inget emot direkt, men inget jag saknar heller
14. Hur vill du tillbringa din pension? Med min älskade man och en massa pengar att spendera på resor kanske
15. Vad lyssnar du på just nu? Så ska det låta
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nope, never
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Choklad, mjölk, apelsin, yoghurt, cola mm
18. Vad är du på för humör just nu? Trött..
19. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Afrika, Asien och Nordamerika
20. Snarkar du? Händer, heh
21. Vilka yrken har du provat på? (Praktik) Terminalvärd, assistans service och RT i tornet på Arlanda, mm
22. Hur går du helst klädd? Kjol
23. Vilket stjärntecken är du född i? Vattuman
24. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad
25. Vad sa du senast? Ja, tack.
26. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Digitalt skapande ;D
27. Vilken är din favoritaffär? H&M kanske
28. Vad har du i dina fickor? Mobil typ
29. Vad köpte du senast? Konsertbiljetter
30. Hur många gånger har du flyttat? Once
31. Favorit färg? Rosa 
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska garanterat.
33. Senaste filmen du såg på bio? Jönsson ligan
34. Har du blivit sydd någon gång? Nope
35. Vad åt du till frukost?  Inget faktiskt
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var sju och hade det väl bra  
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Kompisar på födelsedag :)
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet
39. Vad var det sista du åt? Kyckling
40. Är du blyg? Nej det är jag väl inte
41. Vad heter du i andra namn? Maria
42. Har du varit med om en bilolycka? Nej, tack o lov
43. Vilken är den roligaste träningsformen? Gymnastik
44. Har du några husdjur? Yes, en katt
45. Vill du gifta dig? Ja, men senare
46. Var växte dina föräldrar upp? Mamma Olofström å pappa Solna
47. Har du någon gång ringt polisen? Nej det har jag inte
48. Har du svenskt ursprung? Mina morföräldrar är från Serbien
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Massor! Gumsigos, Paprika, Tussilago, Nelson, Tummelisa mm
50. Vilka är dina största svagheter? Choklad och pussar, hah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback